Tietoa meistä

Varsinais-Suomen hyvinvointialueen JHL r.y  (114) on moniammatillinen yhdistys. Jäseniämme työskentelee erilaisilla tehtävänimikkeillä esim. toimistotehtävissä, hoitotyössä, tekniikassa, laitoshuollossa, välinehuollossa ja logistiikassa.

Jäsenemme työskentelevät Sote-alalla erilaisissa ammateissa koko Varsinais-Suomen alueella.

Yhdistyksemme jäsenmäärä tulee hyvinvointialueen myötä kasvamaan arviolta n. 2500 jäseneen ja pystymme monipuolisemmin palvelemaan jäsenistöämme.

Ammattiliittona Julkisten ja hyvinvointialojen liiton (JHL) tavoite on olla vahva ja osaava edunvalvoja ja asiantuntija työelämän eri osa-alueilla. Paikallistasolla JHL on pääsopijajärjestö.

JHL:n strategian mukaisesti saman työnantajan palveluksessa olevia työntekijöitä edustaa yksi yhteinen JHL-yhdistys. Varsinais-Suomen hyvinvointialueella JHL 114 toimii tällaisena yhdistyksenä. Tällä tavoitellaan tehokkaampaa edunvalvontaa ja aktiivisempaa yhdistystoimintaa. Mitä suurempi liitto ja yhdistys ovat, sitä voimakkaampi se on erilaisissa ja eri tasoilla tapahtuvissa neuvottelutilanteissa.

Yhdistyksemme pääluottamusmiehet neuvottelevat hyvinvointialueelle uuden luottamusmiesjärjestelmän sekä muut paikalliset sopimukset.

Yhdessä voimme vaikuttaa työpaikan hyvinvointiin.
Tervetuloa mukaan toimintaan!

Olemme iloisia, jos jatkossakin voisimme yhdessä kehittää  yhdistystä entistä toimivamman. Ota rohkeasti yhteyttä ja halutessasi  lähde mukaan kehittämään toimintaamme.

Allaolevalla lomakkeella voit ottaa yhteyttä yhdistykseesi. Pyrimme vastaamme yhteydenottoosi mahdollisimman pikaisesti.

Yhteydenotto